۱۳۹۰-۱۰-۱۴

نفت ملي،کفش ملي،اينترنت ملي

نمي دانم ما ايراني ها يک سري اخلاق هايمان را از کجا و از چه کسي يا
کساني به ارث برده ايم.
از آبا و اجدادمان که فقط با اسمشان،حکومت پادشاهيشان و منشور اخلاقي شان
چس کلاس مي گذاريم يا نه اصلا اين اخلاق مختص به منطقه ي ايران است و
اجداد ما بالذات بي گناهند.
زماني که مادها و پارت ها و پارس ها از سه طرف هجوميدند به ايران ديدند که بعله؛
درختهايي در اين منطقه است که ميوه هايي شبيه موز دارد.
اسمش را گذاشتند درختي که ميوه هايش شبيه موز است اما موز نيست.
خوردند و خوردند و خوردند تا خواص گند و گه ميوه رفت توي خونشان.ژن شد به اسپرمشان.
اخلاق هاي عجيب غريب پيدا کردند.
نظر من به روايت دوم نزديک تر است.چون ما آريايي هستيم،مثل آلمان ها.
اگر از ميوه ي شبيه موز نخورده بودند الان مثل جرمن ها بوديم.
بگذريم،به هر حال چيزي است که اتفاق افتاده است.
اجازه بدهيد برويم سر اصل مطلب!
يکي از تاپيک هاي هات اين روزها اينترنت ملي است.
خب شايد شما هم مثل من از همه جا بي خبر و يا حتي انگشت به دهان باشيد که
اين ديگر چه کسشري است؟
اينترنتي که الان داريم گه است.در واقع خيلي گه است.
همه هم باالاتفاق از آن استفاده مي کنيم و گاهي هم چسناله سر مي دهيم که
آي فلان فلان شده ها اين چه سرعتي است؟
آي عمه فلان ها چرا فلان سايت فيلتر است و اعتراض هايي از اين قبيل.
اعتراض هايمان را به کساني مي کنيم که نه تنها از اين وضع آگاه هستند
بلکه هيچ کاره هم هستند.
اين موضوع بر مي گردد به همان ژني که اجدادمان از درختان شبه موز گرفتند.
الان که بحث اينترنت ملي شده است ملت همه به چه کنم چيکار کنم افتاده اند
و نشسته اند مثل من پشت کيبورد و هي اعتراض مي کنند،هي فحش مي دهند.
تقصير خودمان نيست.بلد نيستيم به چه کسي بايد اعتراض کنيم.
راستش را بخواهيد تخمش را هم نداريم،مي ترسيم.
تقصير ما نيست؛تقصير اجدادمان است که از درخت شبه موز خوردند وگرنه ما هم
مثل برادران ژرمني بوديم،هندي حتي.
بگذريم آقا،بگذريم؛خدا بيامرزدشان.
در پايان شر و ورهايم اين را بگويم که تجربه ثابت کرده است که پسوند ملي
هر کجا اضافه شد،فاتحه ي آنجا خوانده شد.
مثل نفت ملي،کفش ملي،صدا و سيماي ملي.
اينترنت ملي هم.

۱ نظر:

  1. راس میگی والا
    یه بار ما رفته بودیم غار علیصدر همدان رستوران اونجا کباب رو با گوشت خر داد بهمون
    بعد یه گروه دانشجو هم از طرف دانشگاه اومده بودن
    همه شروع کردیم به غر زدن و فحش دادن اما وقتی من گفتم بیاین چند نفرمون بریم پیش مدیر و اعتراض کنیم گفتن ولش کن بابا گور پدرشون که البته گور بابا ی ما شد که گوشت خر خوردیم و حتی اعتراض هم بلد نبودیم بکنیم

    پاسخحذف