۱۳۹۰-۰۶-۰۲

مزاياي وبلاگ عينک دودي را نام برده و يک مورد را به دلخواه توضيح دهيد.

از مزاياي وبلاگ عينک دودي اين است که خوانندگاني که از گوگل ريدر
استفاده نمي کنند و از به روز رساني آن مطلع نمي شوند؛
هر گاه به طور تصادفي به آن مراجعه کنند با يک پست جديد مواجه مي شوند.
به عبارت ديگر اين وبلاگ روزانه حداقل يک پست را دارد.
هر چند که حفظ اين خاصيت نويسنده را تا حد مرگ به سمت چرت و پرت نويسي
کشانده است اما بحمدالله هيچ بازديد کننده اي دست خالي از آن خارج نمي
شود و مهم اين است.
روابط فوضولي وبلاگ عينک دودي

۴ نظر:

  1. تو چرا اِنقد خودشیفته ای بچه؟

    پاسخحذف
  2. من جان من کجام بچه اس؟
    من ديگه مردم و ريش دارم.

    پاسخحذف
  3. خب شما متهم به نظريه پردازي بدون پشتوانه ي تحقيق و آزمايش هستيد.
    ايمان داشتن به چيزي موخر بر تفکر و تحقيق درباره ي اون چيزه.
    حتي اگر اون چيز اونجاي ابرار و أبدالي چون من باشه.
    شما را به تحقيق در اين زمينه فرا ميخوانم.

    پاسخحذف